lauantai 12. elokuuta 2017

"Sä olet hoikistunut."

Nyt on jo kaksi viikkoa puurrettu töitten parissa, mutta todellinen rutistus alkaa ensi viikon tiistaina kun lapset palaavat kouluun ja alkaa tosi arki. Aika paljon joustoa sekä lisähermojen tarvetta tulee tuleva vuosi vaatimaan, mutta myös paljon kivaa uutta ja mielekästä uudistusta. 

Töissä on omat hyvät ja huonot puolensa, mutta ehdottomasti niitä hyviä on hyvät työkaverit, joista sain todistuksen tällä viikolla kun työkaveri tuli pitkän loman jälkeen käymään työpaikalla. Hän pani heti merkille, että minussa on jotain "uutta" ja tokaisi: "Sä olet hoikistunut". Tiedän, että jonkun korvissa tuo lause on varmasti mörkö, mutta minun korvissani se oli vain todella motivoivaa ja tunsin olevani itsestäni ylpeä. 

Happiness is, when someone says to you "You've lost weight". - Cute Happy Quotes
Kuva on lainattu TÄÄLTÄ

Minä pidän rehellisestä ja lämpimästä sekä aidosta työystävyydestä ja tällä tavoin se on parhaiten onnistunutta. Työkaverini oli tottakai kiinnostunut kuulemaan miten olin onnistunut ja minä tottakai olin innostunut kertomaan siitä. Parhaita motivaattoreita ovat siis aidot ja ystävälliset ihmiset sekä heidän kannustavat kommenttinsa ja aito ihailunsa. Ja lisäyksenä toki se, että kun tulee niitä alamäkiä, nämä samaiset ihmiset ovat niitä, jotka eivät arvostele eivätkä kommentoi vaan luovat rakentavaa ja tukevaa keskustelua kanssasi jos itse niin haluat. 

Toivon, että kaikilla olisi tällaisia ihmisiä ympärillään. ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti